Prekių atsiėmimas parduotuvėje
Visas mūsų prekes galite atsiimti nemokamai parduotuvėje esančioje adresu Jonalaukio g. 10 Jonava LT-55198.
Pasirinkus atsiėmimą parduotuvėje - jūsų užsakymą paruošime tą pačią dieną (išskyrus šeštadienį ir sekmadienį). Atsiėmimas savaitgaliais galimas tik tuo atveju, jei prekes užsakėte darbo dienomis.
Atvykus atsiimti prekių, reikės pateikti užsakymo numerį arba elektroninį užsakymo patvirtinimo laišką ir asmens dokumentą. Jei jūsų užsakymą atsiims kitas asmuo, susisiekite ir informuokite apie tai parduotuvės darbuotoją iš anksto el. paštu dalys@dafta.lt arba tel. Nr.: +37069099910
Prekių pristatymas ir įteikimas
Prekes visoje Lietuvoje pristatome per 1-3 d. d. po užsakymo apmokėjimo gavimo.
1. Prekes pristatomos šiais būdais:
- Omiva paštomatas (tik prekes, kurios atitinka dydžio (39 x 38 x 64 cm) bei svorio (iki 30 kg) apribojimus);
- DPD paštomatas (tik prekes, kurios atitinka dydžio (61 x 44 x 37 cm) bei svorio (iki 20 kg) apribojimus);
- LP Express paštomatas (tik prekes, kurios atitinka dydžio (74,5 x 35 x 61 cm) bei svorio (iki 30 kg) apribojimus);
- Per kurjerių tarnybą;
- Per autobusų siuntų tarnybą (Pakuotės dydis gali būti ne didesnis kaip 100 x 50 x 30 cm. ir ne sunkesnė nei 30 kg.);
Svarbu! Pristatymo kaina derinama individualiai el. paštu dalys@dafta.lt arba tel. Nr.: +37069099910:
- siunčiant siuntą į Kuršių Neriją;
- siunčiant į kitas šalis;
- siunčiant didžiagabaritinius krovinius.
2. Prieš pristatydami prekę kurjeris ar parduotuvės darbuotojas esant būtinybei turi teisę susisiekti su Pirkėju ir pasitikslinti dėl tikslaus pristatymo laiko. Atvykus kurjeriui, reikės pateikti asmens dokumentą, todėl atsiimti prekę gali tik pats Pirkėjas, kurio duomenys buvo nurodyti perkant internetinėje parduotuvėje.
3. Jei prekės nebus galimybės priimti sutartu laiku, Pirkėjas nedelsiant turi informuoti telefonu prekes pristatantį kurjerį ar Pardavėją.
4. Jeigu nurodytu adresu ir suderintu laiku Klientas nerandamas, klientas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo.
5. Pirkėjui nepriėmus siuntos (nebuvus pristatymo vietoje arba atsisakius priimti siuntą) pristatymo metu ir siuntų tarnybai ją grąžinus pardavėjui, už pakartotinį tos pačios siuntos išsiuntimą taikomas papildomas mokestis.
6. Prekių pristatymo metu Pirkėjas su Pardavėju arba jo atstovu privalo patikrinti siuntos būklę (ar nėra pažeista išorinė pakuotė). Pastebėjus akivaizdžius pakuotės pažeidimus Pirkėjas privalo apie tai pažymėti sąskaitoje – faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą.
7. Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą.
8. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu šis pažeidimas atsirado dėl Kliento kaltės.
9. Pristačius prekes Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad Prekės yra perduotos Pirkėjui ar jo atstovui.
Dėl prekių pristatymo ir kitų klausimų kreipkitės darbo dienomis el. paštu dalys@dafta.lt.